Papildoma Jūsų prekės apsauga  

 

 

 

 

 

 

Pirkinio draudimas

Kiekvienam savo pirkiniui visada galite įsigyti visapusišką garantijų centro „Warranty Expert“ pirkinio draudimą. Dabar įsigiję naują buitinės technikos ar elektronikos prekę galėsite būti tikri, kad daiktas Jums tarnaus ilgai ir visada bus puikios būklės.

Nuo ko galima apdrausti?

Naująjį pirkinį galima apdrausti nuo sugadinimo, sunaikinimo, vagystės su plėšimo požymiais (pateikus policijos tyrėjo išvadas).

Kodėl verta įsigyti pirkinio draudimą?

Jei įsigysite pirkinio draudimą, „Warranty Expert“ garantuoja jūsų pirkinį suremontuoti ar pakeisti net ir įvykus gamintojo garantijoje nenumatytiems įvykiams: sudužus, pažeidus vandeniu, ugnimi ar policijos patvirtintos vagystės atveju.

Pasirinkite Jums patogų planą, atsižvelgdami į laikotarpį, kuriam norite įsigyti papildomą pirkinio draudimą.

1.    Gintarinis 200. Visi elektronikos ir buities prietaisai, kurių kaina ne mažesnė nei 75 € ir neviršija 199 € sumos. Draudimo apsaugos laikotarpis - 1 metai arba 2 metai. Draudžiamos rizikos - sudužus, pažeidus vandeniu, ugnimi ar policijos patvirtintos vagystės atveju.

2.    Gintarinis premium. Visi elektronikos ir buities prietaisai, kurių kaina viršija 199 € sumą. Draudimo apsaugos laikotarpis –1 metai arba 2 metai. Draudžiamos rizikos - sudužus, pažeidus vandeniu, ugnimi ar policijos patvirtintos vagystės atveju.

SVARBU:Šie planai galioja fiziniams ir juridiniams asmenims.

Kokie prietaisai draudžiami?

Draudžiamos buitinės technikos ir elektronikos prekės, turinčios 1 arba 2 metų gamintojo garantiją.

Kiek ilgai?

Draudimas nuo pirkinio vagystės su įsilaužimu/plėšimo, nepataisomo sugadinimo ir gamintojo nekompensuojamos žalos galioja 1 arba 2 metus. Draudimas nuo pirkinio vagystės su įsilaužimu/plėšimo ir nepataisomo sugadinimo nustoja galioti išdavus naują prekę.                                              

Kokia žala nėra atlyginama?

Žala nėra atlyginama, jei pirkinys buvo pamestas ar naudojamas ne pagal paskirtį ar nesilaikant gamintojo instrukcijų arba dėl pirkinio ar jo dalių nusidėvėjimo, senėjimo ar korozijos.

Ar yra papildomų mokesčių?

Jei įvyko žala (prekė buvo sugadinta: nukrito ant žemės ir sudužo, sušlapo, buvo pažeista ugnies, elektros įtampos svyravimų ir kt.) ir nustatoma, kad:

  • prekę galima suremontuoti –klientas turės apmokėti sertifikate nurodytą besąlyginės išskaitos sumą už prekės remontą;
  • prekės neįmanoma pataisyti ir prekė keičiama į naują/analogišką prekę –klientas turės apmokėti sertifikate nurodytą besąlyginės išskaitos sumą už prekės keitimą.

Kas remontuoja?                                                      

Pratęstos garantijos vykdymą administruoja „Warranty Expert“, remontą atlieka gamintojų autorizuoti servisai. Draudimo paslaugų riziką prisiima tarptautinė draudimo bendrovė Compensa Vienna Insurance Group, kurios veiklos priežiūrą užtikrina Lietuvos Respublikos centrinis bankas.

 Ką daryti žalos atveju?

  • Registruokite žalą www.warranty.expert/lithuania/ arba telefonu 8 700 33300.
  • „Warranty Expert“ jus informuos apie daikto taisymo detales.
  • Atsiimkite sutaisytą arba naują prietaisą nurodytu adresu. Pataisytus didelių gabaritų prietaisus Jums pristatys į namus.

Kada galiu skambinti?         

Nemokamu klientų aptarnavimo centro telefonu +370 700 33300, kuris veikia pirmadienį-ketvirtadienį nuo 9 val. iki 18 val., penktadienį nuo 9 val. iki 17 val.

Su draudimo taisyklėmis susipažinkite ČIA

 

Pirkinio garantijos pratęsimas

Kiekvienam pirkiniui yra taikomas tam tikras Gamintojo garantijos terminas, kuriam pasibaigus ir pirkiniui sugedus dažniausiai yra patiriamos nepageidaujamos finansinės išlaidos. Siekiant nuo to apsisaugoti, „Warranty Expert” jums siūlo įsigyti pratęstą pirkinio garantiją, kuriįsigalioja pasibaigus gamintojo garantijos terminui ir apsaugo jūsų pirkinį visą pasirinktą garantinį laikotarpį.

Pasirinkite Jums patogų planą, atsižvelgdami į laikotarpį, kuriam norite pratęsti pirkinio garantiją.

1. „Sidabrinis“ – nemokamas pirkinio remontas, pasibaigus gamintojo garantinio aptarnavimo terminui.

Jeigu pirkinio remontas neįmanomas, pirkinys keičiamas nauju tokiu pačiu arba analogišku, bet ne blogesnių parametrų pirkiniu.

Draudžiamos pirkinių grupės: visi elektronikos prietaisai, išskyrus nešiojamuosius kompiuterius, planšetinius kompiuterius, telefonus liečiamais ekranais. Draudžiamų pirkinių kaina turi būti didesnė nei 49 EUR.

2. „Sidabrinis kompiuteriams“ – nemokamas pirkinio remontas, pasibaigus gamintojo garantinio aptarnavimo terminui. Jeigu pirkinio remontas neįmanomas, pirkinys keičiamas nauju tokiu pačiu arba analogišku, bet ne blogesnių parametrų, pirkiniu. Draudžiamos pirkinių grupės: nešiojamieji kompiuteriai ir stacionarūs kompiuteriai. Draudžiamų pirkinių kaina turi būti didesnė nei 49 EUR.

3. „Sidabrinis verslui“ – nemokamas pirkinio remontas, pasibaigus gamintojo garantinio aptarnavimo terminui. Jeigu pirkinio remontas neįmanomas, pirkinys keičiamas nauju tokiu pačiu arba analogišku, bet ne blogesnių parametrų, pirkiniu. Draudžiamos pirkinių grupės: visi elektronikos prietaisai, išskyrus planšetiniai kompiuteriai, telefonai liečiamais ekranais. Draudžiamų pirkinių kaina turi būti didesnė nei 49 EUR. Pratęstos garantijos planas „Sidabrinis verslui“galioja juridiniams asmenims.

4. „Auksinis“ – nemokamas pirkinio keitimas analogišku, arba tokių pat parametrų pirkiniu, pasibaigus gamintojo aptarnavimo terminui.

Pirkinio keitimas nauju per 24 val. nuo gedimo nustatymo.

Draudžiamos pirkinių grupės: visi elektronikos prietaisai. Draudžiamų pirkinių kaina turi būti didesnė nei 29 EUR.

Auksinis“ planas nuo kitų skiriasi tuo, jog galioja visoms elektronikos prekėms be išimties, be to, pirkiniui sugedus, jis ne remontuojamas, o iš karto keičiamas nauju – tokiu pačiu arba analogišku, bet ne prastesnių parametrų pirkiniu.

SVARBU. Pratęstos garantijos planus “Sidabrinis”, “Sidabrinis kompiuteriams”, “Auksinis” gali įsigyti TIK fiziniai asmenys ir jai galioja standartinės įrenginio garantinio aptarnavimo sąlygos. Juridiniai asmenys gali įsigyti pratęstos garantijos planą “Sidabrinis verslui”.

Kada galima įsigyti?

Pratęstą pirkinio garantiją galima įsigyti praėjus ne daugiau kaip 15 kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo. 

Ką garantuoja?                                       

Įsigijus pratęstos garantijos sutartį, su bet kuriuo siūlomu planu, gausite nemokamą remontą namuose arba nemokamą nugabenimą į servisą ir grąžinimą į Jūsų namus. Įsigijus pratęstos garantijos planą “Auksinis”, pirkinio keitimas tokiu pačiu arba analogišku, bet ne prastesnių parametrų pirkiniu.                                                                                                                                                           

Kaip ilgai?                                          

Pratęsta garantija yra analogiška gamintojo suteiktai garantijai, tik galioja ilgiau – nuo 1 iki 5 metų.        

Kas remontuoja?                                            

Pratęstos garantijos vykdymą administruoja „Warranty Expert“, remontą atlieka gamintojų autorizuoti servisai. Draudimo paslaugų riziką prisiima tarptautinė draudimo bendrovė Compensa Vienna Insurance Group, kurios veiklos priežiūrą užtikrina Lietuvos Respublikos centrinis bankas.                                                                                            

Ką daryti žalos atveju?

  • Registruokite žalą www.warranty.expert/lithuania/ arba telefonu 8 700 33300.
  • „Warranty Expert“ jus informuos apie daikto taisymo detales.
  • Atsiimkite sutaisytą arba naują prietaisą nurodytu adresu. Pataisytus didelių gabaritų prietaisus Jums pristatys į namus.

Kada galiu skambinti?                            

Nemokamu klientų aptarnavimo centro telefonu +370 700 33300, kuris veikia pirmadienį-ketvirtadienį nuo 9 val. iki 18 val., penktadienį nuo 9 val. iki 17 val.                                                      

O jei daiktą padovanosiu?                                   

Ketinate savo prekę kam nors perleisti? Puiku, tuomet pratęstos garantijos teisės taip pat atiteks kitam asmeniui. Tokiu atveju, prašome Jūsų informuoti „Warranty Expert“ ir mes išduosime naują pratęstos pirkinio garantijos sutartį, kito asmens vardu.                                                                                                                 

Nebenoriu... Kas tada?                                     

Pratęstos pirkinio garantijos sutartį galite nutraukti, tereikia informuoti apie tai „Warranty Expert‘ arba grąžinti sutarties originalą sutarties pardavėjui per 30 dienų, skaičiuojant nuo sutarties pasirašymo dienos.          

Su draudimo taisyklėmis susipažinkite ČIA           

Pasitikrinkite, pageidaujamo paslaugų paketo kainą

Įveskite prekės kainą:
Pasirinkite paslaugų
paketą ir laikotarpį:
Paslaugos plano kaina:
Laikotarpis
Laikotarpis
Laikotarpis
Laikotarpis
Array ( [visi] => Array ( [id] => [title] => Visi [count] => 0 [link] => /komplektai.html [children] => Array ( ) [topPos] => -1 [pos] => -1 ) ) 1
DRAUGAI
www.topzone.lt www.lantel.lt
Kuo galiu Jums padėti?
_
Paslėpti
Atsiprašome, šiuo metu dėl techninių kliūčių bendravimas negalimas.
Jei pageidaujate, kad su Jumis susisiektume telefonu, pasirinkite antrą kortelę "Susisiekite su manimi" ir palikite savo kontaktinę informaciją.
Jei pageidaujate palikti žinutę, pasirinkite trečią kortelę "Palikite žinutę" ir išsiųskite žinutę.
Jei norite susisiekti su mūsų skyriais – jų kontaktus galite rasti ketvirtoje kortelėje "Kontaktai".
Turite klausimų? Domina prekių užsakymas? Ar nepavyksta prisiskambinti? Palikite kontaktus ir mes Jums paskambinsime per 24 val. *
Jūsų vardas:  
Kontaktinis telefonas:  
Pasirinkite pokalbio tematiką:  
Jūsų komentaras:  
 
* Skambiname tik darbo dienomis
Vardas:  
El. paštas:  
Klausimas:  
 
Vilnius
Kaunas
Klaipėda
Šiauliai
Plungė
Alytus
Pylimo g. 29, LT-01309
Tel.: 8 5 2610725
Fax.: 8 700 44949
Mob.tel.: 8 606 84141
El. paštas: vilnius@skytech.lt
Žukausko g. 35, LT-09129
Tel.: 8 5 2620610
Fax.: 8 700 44949
Mob.tel.: 8 606 84141
El. paštas: vilnius2@skytech.lt
Savanorių pr. 237, LT-50184
Tel.: 8 37 787557
Mob.tel.: 8 698 80295
El. paštas: kaunas@skytech.lt
El. paštas: verslas.kaunas@skytech.lt
Sausio 15-osios g. 8, LT-91140
Mob.tel.: 8 611 17038
Tel.: 8 46 411 887
Fax.: 8 700 44949
El. paštas: klaipeda@skytech.lt
Rūdės g. 19, LT-76353
Tel.: 8 41 399755
Fax.: 8 41 399755
Mob.tel.: 8 616 02713
El. paštas: siauliai@skytech.lt
Dariaus ir Girėno g. 2, LT-90121
Tel.: 8 448 52100
Mob.tel.: 8 671 02020
El. paštas: plunge@skytech.lt
Vilniaus g. 13, LT-62112
Mob. tel.: 8 693 29240
Mob. tel.: 8 698 45646 (pildymas)
El. paštas: alytus@skytech.lt
Gaukite geriausius SKYTECH.LT pasiūlymus!
El. paštas: